دلایل داغ شدن موتور یخچال فریزر بوش
نوشته شده توسط : lg

دلایل داغ شدن موتور یخچال فریزر بوش

در حالتی که موتور یخچال فریزر بوش شما شدیدا داغ شد، یا ایرادات دیگری با دستگاه خود دارید که امکان به کار گیری از یخچال را ندارید، بهترین کار و سریعترین راه جهت تعمیر یخچال فریزر بوش خود، تماس با متخصصان تعمیر یخچال فریزر بوش شرکت توربو سرویس است. برای اینکار می توانید با شماره 09120448148 تماس بگیرید.
دلایل داغ شدن زیاد موتور یخچال بوش

گرم شدن موتور یخچال فریزر بوش امری طبیعی است. با این حال، در حالتی که با داغ شدن بیش از اندازه و زیاد موتور یخچال فریزر بوش یا در حقیقت همان کمپرسور یخچال فریزر بوش، برخورد کرده اید، باید خیلی احتیاط کنید. 

تعمیر یخچال

کمپرسور یخچال فریزر بوش

داغ شدن بیش از اندازه کمپرسور یخچال فریزر بوش می تواند به دلیل این باشد که کمپرسور برای عملکرد بیش از اندازه، تحت فشار است و یا مدت زمان طولانی مشغول به کار بوده است. این امر به صورت کلی، از وجود یک ایراد در سیستم سرد سازی یخچال فریزر بوش خبر می دهد. دو علت رایج جهت داغ شدن زیاد کمپرسور یخچال فریزر بوش، کم بودن مبرد یا گاز یخچال فریزر بوش و تنظیم دمای ترموستات بر روی مقدار های خیلی پایین است.

کندانسور یخچال فریزر بوش

لوله های کندانسور نقش پخش و انتقال گرمای گرفته شده از درون یخچال فریزر بوش به فضا اطراف را بر عهده دارند. با گذشت زمان، بر روی این لوله ها انواع ذرات گرد و خاک و آلودگی می تواند قرار گرفته و لوله ها را بپوشاند که در این صورت ، پخش گرما و تبادل آن با محیط دشوارتر می شود. .

فن خنک کننده یخچال فریزر بوش

کمپرسور هر یخچال فریزر بوش دارای یک فن سرد کننده است که به حذف گرمای تولیدی در زمان تبدیل مبرد یخچال فریزر بوش از مایع به گاز و برعکس ، کمک می کند. فن سرد کننده خیلی مهم است، به صورتی که در حالت خراب شدن و عدم کارکرد آن، اورلود کمپرسور و داغ شدن آن اتفاق خواهد افتاد.




:: برچسب‌ها: یخچال قرمز بوش , ضمانت بوش , سرویس بوش , خدمات پس از فروش بوش , تعویض فیلتر یخچال بوش , بوش سرویس , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: